poniedziałek, 17 listopada 2014

Little dream

W czasie mojego kolekcjonowania lalek z serii MyScene od początku wiedziałam jedno - nigdy nie zdobędę pięknej unikatowej lalki o imieniu Jai, z tej właśnie serii. Ale... marzenie jednak się spełniło. Od grudnia ubiegłego roku moją kolekcję wzbogaca piękna Jai. Jest to lalka niezwykle rzadka i trudna do zdobycia - marzenie każdego kolekcjonera. ukazała się tylko jeden raz w serii MyScene Jammin in Jamica. Kiedy okazało się, że zagości w mojej kolekcji, nie mogłam w to uwierzyć, dopóki nie zagościła w moim domu. 




Od kiedy w Warszawie zagościł listopad zrobiło się niezwykle szaro i ponuro. Postanowiłam jednak zrobić coś co poprawi mi humor. Wzięłam na sesję Jai w zrobionym przeze mnie fioletowym sweterku. Sweterek wykonałam na szydełku, używając przy tym cieniowanej nitki. Uwielbiam robić takie małe cudeńka. Sweterek mi się podoba ale wy oceńcie sami. Oto efekt:







Będąc dzisiaj na zakupach, coś mnie tknęło i odwiedziłam księgarnię. Na jednej z półek znalazłam książkę autorstwa Kiery Cass pt."Rywalki". Muszę przyznać, że nigdy nie byłam wielką miłośniczką książek, ale od pewnego czasu odwiedzam księgarnie i mam ochotę czytać. Czuję, że coś się we mnie zmienia. Zaryzykowałam i zrobiłam sobie dzisiaj mały prezent na poprawę humoru, właśnie w postaci owej książki. Możliwe, że skłonił mnie do tego fakt, iż jestem fanką serii lalek Ever After High które zbieram z wielkim zapałem. W "Rywalkach" podobnie jak w Ever After High występuje motyw opowieści z udziałem księżniczek, książąt i odrobiny szaleństwa. Przyda mi się chwila relaksu, biorąc pod uwagę, że jedyne książki jakimi zajmuję się od kilku miesięcy to moje podręczniki do studiowania prawa. 
Więc biorę się za czytanie, a was tymczasem zostawiam z pięknym zdjęciem okładki mojej nowej książki.



7 komentarzy:

  1. Lalka prześliczna a w dodatku jest dowodem na to, że marzenia się spełniają! Sweterek mnie zauroczył:-)
    Dobra decyzja z zakupem książki i zrobieniem sobie drobnego upominku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę taki cudny sweterek *.*
    Fakt, małe cudeńko ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie, że to marzenie się spełniło -
    ja bym oddała połowę moich MS za jedną
    Jamajkę (choćby i klonika, boć i on uroczy)

    ma zazdrość jak stąd do księżyca <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ładnie pokazana lalka w jesiennym plenerze. A sweterek jest super, chętnie ubrałabym swoje lalki w całą taką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna !!Gratuluje pieknego nabytku!!!

    Ksiazka jest super ,przeczytalam i bardzo mi sie podobala :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham moją Jai <3
      A co do książki, warto czytać kolejne części ;)

      Usuń