wtorek, 25 listopada 2014

Summer, dolls & memories

Minione wakacje były po prostu magiczne. Spędziłam je w większej części poza Warszawą. 
Jednak jakiś czas przed wyjazdem spodobały mi się dwie śliczne lalki Barbie z serii Fashionistas z 2014 roku. Dokładnie Raquelle i Teresa. Sama nie wiem co bardziej mnie w nich urzekło, ich piękne buzie czy niesamowite sukienki. Te lalunie miały w sobie to owo "coś". Miałam jednak dylemat którą z nich wybrać. Spędziłam dużo czasu podczas odwiedzania sklepu i przyglądania się im, jednak nie potrafiłam dokonać wyboru pomiędzy nimi. Więc wykazałam się cierpliwością i pewnego razu wróciłam z dwiema laluniami do domu niezwykle szczęśliwa. 
Podczas wakacji robiłam zdjęcia wielu lalkom. Dzisiaj zaprezentuję moje piękne Raquelle i Teresę. 










4 komentarze:

  1. Też mi się podoba ta Raquelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęta takie energetyczne, że pewnie
    dynamo aż płonęło podczas jazdy - rowerem
    zachwyciłam się na zabój <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Też bym chciała umieć takie robić. I skąd ten rower? Jest rewelacyjny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-). Rowewer należy do mojego chłopaka, pożyczył mi go do zdjęć. :-)

      Usuń