poniedziałek, 8 grudnia 2014

Delancey & Kenzie

Moją lalkową pasję zawdzięczam właśnie scenkom. Najbardziej przyczyniała się do tego piękna Delancey z serii MyScene Jammin in Jamica. Gdyby nie ona chyba nie wróciłabym do tego specyficznego hobby.  Pomimo upływu lat, gdzieś w myślach cały czas towarzyszył mi jej obraz. Gdy zobaczyłam ją na aukcji w internecie początkowo się opierałam ale jednak uległam pokusie i lalunia trafiła do mnie. A że moje kochane babcie postanowiły mi pomóc w tej sprawie, okazało się że stać mnie na kolejną zdobycz do kolekcji a jest nią prześliczna rudowłosa Kenzie z serii MyScene Getting Ready. Jak widać na niektórych zdjęciach lalunie się polubiły. Kolekcję całkiem przypadkiem dopełniły też Delancey i Kenzie z serii MyScene Miami Getaway. 
Wrzucam więc ich fotki... 
















5 komentarzy:

  1. Kenzie jest boska! ;) Poluję na nią już od jakiegoś czasu ale coś nie mam szczęścia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna jest właśnie wystawiona na allegro:)

      Usuń
  2. Po pierwsze - fantastyczne zdjęcia!:) Lalki też cudne, chociaż akurat roześmiana Kenzie, podobnie jak każda roześmiana Scenka, jakoś nie trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I really like these dolls. They have a beautiful mane. Fabulous photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze brakowało mi Babci - choćby jednej - ale Babcia
    rozumiejąca i wspierająca hobby to skarb jedyny w swym
    rodzaju - Babciowy Klejnot! Pozdrowienia dla Dwóch Babć!

    OdpowiedzUsuń