niedziela, 14 grudnia 2014

Barbie Dress to Impress

Pewnego jakże szczęśliwego dnia, zawitało u mnie kilka ślicznych scenek. Każda wyjątkowa na swój własny sposób. Wśród nich znalazła się Barbie z serii My-Scene Dress to Impress. Początkowo nie wiedziałam co myśleć o tej blond piękności, ponieważ doszły mnie słuchy, iż jest ona kolekcjonerskim rarytasem. Owa seria z której pochodzi nie była jednak nigdy przedmiotem moich scenkowych zainteresowań, nie mniej jednak niezmiernie się cieszę, że u mnie zamieszkała. Laleczka jest prześliczna. Jej ostry makijaż może wydawać się początkowo trochę rażący ale mi właśnie w scenkach się to podoba. Chcę mieć w kolekcji przeróżne lalki, zarówno o odważnych jak i lekkich i subtelnych makijażach. 
Dziękuję bardzo jej poprzedniej właścicielce za powierzenie mi swoich małych skarbów. 

Sesja którą dzisiaj prezentuję powstała wczoraj całkowicie przypadkowo. Bluza laluni to moje wykonanie, reszta - ubranka fabryczne.
Zdjęcia nie były planowane, ale dobrze mi zrobiło oderwanie się na chwilę od prawniczych podręczników. 






11 komentarzy:

  1. Nie ma dla mnie piękniejszej Barbie od My Scene! Ma w sobie dumę i jakiś taki wewnętrzny chłód. Świetnie dobrałaś jej ciuszki. U Ciebie lalki ożywają. Cieszę się, że ona również znalazła u Ciebie dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się o wszystkie dbac najlepiej jak tylko potrafię.

      Usuń
  2. Takiej Scenki jeszcze nie widziałam, bardzo mi się podoba i jej makijaż i piękne, proste włosy, i Twoja stylizacja:) Wygląda o wiele ciekawiej niż na oficjalnych zdjęciach (aż sobie wygooglałam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Ma prześliczne długie proste włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, te oczęta! dostałam od Kasi Zbieraczki z Dziwaczkowa
    niunię o podobnym malunku oka - zachwycam się Nią prawie
    co dzień - i miło mi, bo towarzyszy temu wspomnienie jakże
    wspaniałego gestu ze strony innej lalkomaniaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. to twój blog?!!! Ja cały czas miałem wrażenie że to jakis zagraniczny użytkownik, patrząc na flickr! Super zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma coś w sobie. Urokliwa panna. Piękne fotografie. Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tym, jak dobrałaś strój tej lalce. Bardzo udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna... ja też mam słabość do Scenek, a bluza wymiata! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja. Szczerze podziwiam efekty :))

    OdpowiedzUsuń