wtorek, 13 stycznia 2015

Barbie Collectors

Witajcie ;)

Dziś chcę przedstawić wam dwie śliczne lalunie, zamieszkujące moją kolekcję od jakiegoś czasu. Są to damulki ze specjalnych kolekcjonerskich edycji Barbie stworzonych przez Mattela. Muszę przyznać, że nigdy nie planowałam ich zakupu i wylądowały u mnie całkiem spontanicznie.

Pierwszą z nich jest to lalka wydana z okazji 50-lecia istnienia Barbie. Urzekła mnie ta jej genialna suknia z ilustracjami z różnych momentów wymyślonego życia tej laluni. Jest taka oryginalna, inna niż wszystkie inne. Piękna elegancka i niepowtarzalna. 

Drugą z nich jest Barbie przedstawiająca Isabelle Cullen - główną bohaterkę filmu The Twilight Saga Breaking Down part 2. Fanką Zmierzchu nigdy nie byłam. Moja lalunia przedstawia Isabelle z ostatniej części owej serii. W poprzednich dwóch wersjach gdy Isabelle była wydawana w postaci lalki jako zwykła nastolatka lub panna młoda, jakoś nie wzbudziła mojego zainteresowania. W ostatniej części Isabelle jest wampirem, zmienia się jej styl. Uważam, że Barbie jest prześliczna. Bardzo spodobała mi się jej blada skóra połączona ze złotobrązowymi oczami.

A teraz trochę zdjęć: 



Ach... Takie nieplanowane zakupy są najlepsze. Uwielbiam tą jej suknie i te piękne loki. Barbie ma też bardzo ciekawą buzię. Martwi mnie jedynie fakt, że ma na włosach lakier, utrwalacz lub coś takiego. Zastanawiam się czy nie zmienić jej fryzury by zabezpieczyć jej włosy przed pokruszeniem.  


Co do Isabelle.. Chyba powinnam poświecić jej trochę więcej uwagi. Zaniedbałam ją i inne lalki ale jak tu znaleźć czas na cokolwiek. Marzy mi się więcej sesji zdjęciowych i jakoś to ogarnę, muszę...


 




Na dzisiaj to by było na tyle. Do następnego postu. ;) 

6 komentarzy:

  1. ah piękna Generejszyn! Miałem i sprzedałem... żałuję bo była za okazyjną cene... eh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Twoja Isabella jest boska ...teraz rozumiem dlaczego Twoja mi się podoba a ta nad którą stałam w sklepie niw była taka czasująca ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście - damulki... a suknia - nietypowa - misz masz
    popkultury (komiks) z arystokratycznym sznytem - taaa, to
    musiało się udać - zwłaszcza przy takiej twarzy - ewidentnie
    z innej opowieści - trochę w stylu dynamitek, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są prześliczne. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isabelle jest piękna! Zdjęcie z promieniem słońca między włosami boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella u Ciebie wygląda pięknie, a nawet na zdjęciach promujących mnie tak nie zachwyciła. Ujęcia plenerowe na śniegu wyglądają jak prawdziwe kadry z filmu :)

    OdpowiedzUsuń