sobota, 10 stycznia 2015

Barbie Fashionistas

Witajcie ;)

Potrzebuje małej przerwy więc postanowiłam wpaść tutaj. :)
Przeglądając zdjęcia, w starych plikach znalazłam fotki lalek Barbie Fashionistas robione na przełomie lat 2013/2014. Od nich zaczęła się moja przygoda z lalkową fotografią, proszę więc o wyrozumiałość. Są to zdjęcia na których uczyłam się robić laluniom zdjęcia.
Zwykle dodawałam zdjęcia w jakimkolwiek porządku ale dzisiaj nie mam na to ochoty. Dodaję wszystko jak leci ;)




































12 komentarzy:

  1. :"D Zdjęcie trzecie od dołu, z łypiącymi ślepiami kocimi wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jedno z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Bardzo piękne i absolutnie nie amatorskie zdjęcia, a przynajmniej taki amator jak ja tego nie widzi;D

    OdpowiedzUsuń
  3. i wszystkie jak leci fotki - urzekające!
    a rowerem zachłystuję się - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem szaro i buro, a panny się prężą w słońcu ;)
    Kocie oczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Raquelle jako królowa śniegu i cala jej sesja - boska xD Dziergany granatowy sweterek Summer także. I to zdjęcie jak siedzi na kamieniu, bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń