poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dreamhouse Teresa

Ja chyba długo bez lalek nie wytrzymam... I oczywiście bez bloga. ;)
Już sama nie wiem które ze zdjęć mam opisywać. Przez ostatnie dwa lata trochę się ich nazbierało więc może wrzucę link do mojej oficjalnej galerii. 
Zapraszam: https://www.flickr.com/photos/125425461@N04/
A dziś zdjęcia mojej ślicznej Tereski z serii Barbie Life in the Dreamhouse. 









Zdjęcia są trochę stare ale nie przeszkadza mi to. Lubię czasem powspominać :)
Smuci mnie jednak fakt, iż mam tyle wspaniałych lalek a brak mi czasu by się nimi bawić. Muszę się jakoś ogarnąć.   Ale tymczasem znikam na kolejną chwilę...

8 komentarzy:

  1. Fotki boskie :) ...A piękna Tereska ma rewelacyjne kozaczki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne... <3 Ah, skąd ja to znam... lalki leżą a czasu i chęci brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i piękna lalka. Trochę mi żal, bo chciałam mieć tę Tereskę i tak czekałam, czekałam, kiedy jej cena spadnie, aż... znikła z półek! Dobrze, że u Ciebie można się pozachwycać! Robisz takie zdjęcia, jakie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A co do Teresy to nie wydaje mi się by zniknęła z półek, widziałam ją ostatnio w jakimś sklepie, chyba w TESCO ;)

      Usuń
    2. Jak to? Za ile? Ja nie widziałam żadnej lalki z LiD od miesięcy, a lalki z serii My Style, w moim najbliższym Tesco są wciąż (od ponad roku) za 129,90zł... Aż się nie chce kupować.

      Usuń
    3. Lalunie z Dreamhouse nie schodzą poniżej stówki niestety, ale uważam, że są warte swojej ceny. Wiem że obecnie jedna chyba jest na allegro. ;)

      Usuń
  4. Hello from Spain: Teresa is very beautiful and stylish. Great pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. foty urzekają i świeżością i profesjonalizmem -
    aż chce się na nie patrzeć i patrzeć...

    OdpowiedzUsuń