czwartek, 29 stycznia 2015

Midge Hadley Dreamhouse

Witajcie ;)
Pomyślałam, że wrzucę więcej zdjęć mojej kochanej Midge. To lalunia która miała chyba najwięcej zdjęć ze wszystkich damulek z mojej  kolekcji. Wcześniej prezentowałam wam już jedną sesję z nią post pt. ,Small happiness', w której pokazałam także różowy sweterek. A dziś pokazuję ją w wersji standardowej, wiosennej i jesiennej.

Zastanawiam się też nad nabyciem Midge ze starszej wersji, tylko jaki egzemplarz jest najlepszy? I czy na pewno chcę ją mieć? Starsze modele mają w sobie urok ale przerażają mnie te ich duże czoła. W ogóle jest tyle lalek które chciałabym mieć a fundusz, miejsce i czas są ograniczone. Ale co zrobić? Ja staram się cieszyć moją kolekcją jak tylko mogę, tym bardziej, że jest już czymś realnym a nie tylko marzeniem.

Ale już dość mojego marudzenia. Czas na zdjęcia.

















6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Midge jest jedną z moich najlepszych lalek :)

      Usuń
  2. pięknie się prezentuje w każdej aranżacji -
    a na czarno-białych fotach - rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. To moja jedna z ulubionych panienek, jest przepiękna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, te zdjęcia są rewelacyjne! Filmowe wręcz! :-)
    A lala wygląda jak prawdziwa modelka.. ten kolor włosów hipnotyzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zwykle zachwycające! Pełen podziw :))

    OdpowiedzUsuń