wtorek, 10 lutego 2015

First handmade dress

Witajcie ;)

Czasu brak a pomysłów dużo, nawet bardzo dużo... I co tu zrobić? Jakimś cudem jednak udało mi się znaleźć chwilę i tak oto powstała pierwsza uszyta przeze mnie sukienka dla lalek, z której jestem całkowicie zadowolona. Fakt do ideału jej daleko ale jak na początek myślę, że nie jest źle. Biorąc też pod uwagę fakt, że jedna z moich koleżanek też by taką chciała. 

Myślę jednak, że czegoś jej brakuje. Chyba jest trochę za prosta, ale na obecną chwilę nie mam zamiaru nic z nią robić. Pomyślę później. 
Dodałam do niej też perłowy naszyjnik (moje wykonanie) i koronkową opaskę na włosy. 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale chwilowo nie mogę nigdzie się przejść, przez ten brak czasu, więc domowe fotki muszą na razie wystarczyć.   




11 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ładna i bardzo w moim lalkowym guście:) Można do niej dodać np przewiązaną w pasie szarfę w jakimś mocnym kolorze - np czarnym albo szal na ramiona, ale to są szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) Pomyslę nad jakimś mocniejszym akcentem ;)

      Usuń
  2. pewnie niejedna koleżanka by taką chciała - i to niekoniecznie
    dla laluni - o szarfie i ja pomyślałam, ale z drugiej strony - skoro
    tyle się dzieje w sferze ażuru - może niech tak zostanie - tylko
    bym podkręciła tę stylizację torebką i butami w soczystej barwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      W sumie możę będzie nawet kilka sesji i kilka stylizacji :D

      Usuń
  3. Skromna i romantyczna ;) Jak dla mnie super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jak najbardziej na TAK! Możesz się śmiało brać za szycie, dobrze Ci idzie. Będę wyglądała następnych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczęca i szalenie romantyczna sukienusia :-) Uwielbiam taką prostą elegancję !

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Nie chce mi się wierzyć, że to pierwsza! Śliczna jest i bardzo pasuje do panny. Po tak udanym starcie, to teraz może być już tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienusia. Pannie bardzo w niej do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka:) I zgadzam się z przedmówcami, że szafa w talii, albo delikatny paseczek może dopełniłyby całości:)

    OdpowiedzUsuń