czwartek, 5 marca 2015

Beautifull Drew

Witam ;)
Bawię się już w kolekcjonowanie lalek od dłuższego czasu i nie jestem wyjątkiem, jak większość miłośników wszelkiego rodzaju lalek mam ogromną słabość do damulek o rudych włosach, piegowatej buzi i lekko zadziornym spojrzeniu. 

Pewnego razu przez przypadek zauważyłam w internecie zdjęcia pięknej Gillian z serii Barbie Fashion Fever. Owa lalunia to niezwykle trudny egzemplarz do zdobycia więc wzięłam się za poszukiwania. Z dumą mogę napisać, iż Gillian zawitała już do mojej kolekcji. Jednak na poświęcony jej wpis będzie musiała troszkę jeszcze poczekać.  
Podczas poszukiwań Gillian natknęłam się na inną rudowłosą piękność, a mianowicie na prześliczną Drew s serii Barbie Fashion Fever. Początkowo nie wiedziałam co skusiło mnie by ją kupić, ponieważ na zdjęciach z aukcji nie wyglądała na nic specjalnego. Gdy do mnie przyjechała, otwierałam kopertę bez większych emocji. Jednak gdy spojrzała na mnie tymi swoimi zielonymi oczyskami zakochałam się w niej od razu. Podczas wizyty u rodziców udało mi się zrobić jej kilka zdjęć. Więc podziwiajcie to moje małe cudeńko. 

Uwielbiam tą jej buźkę. :)


Stylizacja Drew to mój pomysł. Z pewnością to nie jest jej ostatnia sesja. Spódniczka to moje dzieło i zarazem wynik stresu przed jednym z egzaminów. 



 Uwielbiam takie rude lalki, chcę ich więcej...dużo więcej...




***


A tak w ogóle to dziś wyszedł magazyn Ever After High. Może i jestem trochę za stara na interesowanie się takimi rzeczami, ale Ever After High jest jedną z nielicznych linii gazet jakie do tej pory mnie tak bardzo wciągnęły. Dokładnie to nie chodzi o samą gazetę ale po prostu, w everkach jest coś co daje mi radość i pozwala przez chwilę poczuć się jak kiedyś. Do czasopisma jest dołączony naszyjnik z kłódką i kluczem. Bardzo piękny w stylu Vintage. Polecam. :)
Dodaję zdjęcie okładki magazynu. 



5 komentarzy:

  1. Prześliczna buzia! Wspaniale się prezentuje! Ubranko wybrane idealnie: kolorowa spódnica - cudo i czarna kurtka! Dla mnie: bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. fotki - profeska! a co do EAH - sama jestem nimi
    zauroczona - mają w sobie tyle dziewczęcego
    wdzięku - czasem chyba po prostu tylko tyle nam
    trzeba do chwili szczęścia - milutka buzia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza urodą Twoich lalek, jestem zachwycona tym, jak piękne robisz zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zdjęcia, każda lalka nabiera na nich indywidualnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń