środa, 11 marca 2015

Medalion od Babci

Witajcie :) 

Dzisiejszy post jest o nieco innej tematyce. Uwielbiam lalki i cały czas pracuję nad ubrankami dla nich. Ostatnio zrobiłam trzy nowe sweterki, i nie mogę się doczekać kiedy w końcu znajdę czas na zrobienie sesji i pokazanie ich na blogu.

Jednak dziś chciałabym pokazać na blogu mój mały skarb który trafił do mnie dzięki mojej kochanej babci. A dokładnie mój prześliczny srebrny medalion. Wzór został wzięty z australijskiego serialu "H2O Just add water". Lubię ten serial, ten styl. te podwodne zdjęcia. A mój medalion po prostu uwielbiam. Został zrobiony na specjalne zamówienie i jest prezentem od babci. Gdy wybierałam kryształek do mojego medalionu, zdecydowałam się na fiolet. 

Oto mój śliczny medalion:



Tu zdjęcia bohaterek serialu z medalionami na szyjach. Taki naszyjnik był od dawna moim marzeniem. Jest dla mnie bardzo ważny. Mój medalion nie jest dla mnie żadnym talizmanem czy amuletem na szczęście ale dowodem na to, że nie należy się poddawać. Jeśli czegoś się bardzo chce to da się to zdobyć.



W tym serialu urzekł mnie pomysł na fabułę, podwodne zdjęcia i cały styl. 
Serial opowiada o trójce dziewczyn, Emmie, Cleo i Rikki które przez przypadek utknęły na magicznej wyspie w czasie pełni księżyca, gdzie w jeziorku znajdującym się na dnie wulkanu przeszły niezwykłą przemianę. Spowodowała ona, że przy każdym kontakcie z wodą rosną im syrenie ogony. 

Dziewczyny noszą na szyjach medaliony, wykonane przez Maxa Hamiltona. Zrobił je w latach 50 dla trójki dziewczyn które także były syrenami. Medaliony trafiły do dziewczyn po 50 latach. Każdy z nich w serialu ma swoją historię. Te srebrne cudeńka różnią się między sobą jedynie kolorami kryształków. Medalion Emmy ma biały kryształ połyskujący na niebiesko, medalion Cleo ma kryształ koloru głębokiego fioletu, natomiast Rikki trafił się medalion z czerwonym kryształkiem przypominającym rubin.

To tyle jeśli chodzi o mój mały skarb. Niedługo postaram się zrobić trochę zdjęć i zaprezentować moje najnowsze dzieła. Tylko muszę zdecydować które z moich modelek pójdą ze mną. 

Więc do następnego wpisu. :)



5 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie, tym bardziej, ze i zaprezentowany jest cudownie!
    Prezent od Babci...bezcenny...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie mieć namacalny dowód czyjejś
    pamięci, troski i zrozumienia naszych pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten medalion.
    Pamiętam ten serial z bo moja młodsza siostra go uwielbiała jak była mniejsza więc i mi przypadł nawet do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że podobne są na eBay.com, ale akurat mój był zamówiony w pracowni jubilerskiej. :)

      Usuń