środa, 25 marca 2015

Sweet blouse for Barbie

Witajcie :)
Ostatnimi czasy znalazłam kilka wolnych chwil by poszukać czegoś dla moich lalek. W internecie znalazłam śliczną bluzę którą od razu usiałam mieć. Dziś zaprezentuje ją wam jedna z moich ślicznych lalek Barbie. Niestety nie znam jej imienia ani nie wiem z jakiej serii pochodzi. Może ktoś z was wie?






Bluza pochodzi z pracowni krawieckiej Mała-moda-dolls. Ubranka z tej pracowni są dość popularne na allegro. Mam ich kilka i polecam. 
Ogromnie się cieszę, że moja kolekcja lalek się rozrasta i to w dość szybkim tempie. Muszę teraz jednak trochę zwolnić. Chcę zająć się tymi lalkami, które mam. Cały czas pracuję też nad udoskonaleniem mojej szydełkowej techniki. Być może jak znajdę czas efektu ukażą się wkrótce na blogu. 

11 komentarzy:

  1. Bardzo stylowo ją ubrałaś :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza, jeansy, legginsy i buty wyglądają na profesjonalne! W ogóle panna prezentuje się wystrzałowo! Jest piękną, młodą dziewczyną z charakterem! Niestety nie wiem z jakiej serii. Przyznam Ci rację, bo ja też raczej zajmę się posiadanymi już lalkami i przestanę wypatrywać w sieci nowych, ciekawych ofert. Myślę, że lalki na to w pełni zasługują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalunie zasługują na wszystko co najlepsze. :)

      Usuń
  3. Haha, widzę że "moja" bluza cieszy się dużą popularnością ;) Poprosiłam tą Panią z allegro o uszycie takiej dla mnie a projekt tak jej się spodobał, że zrobiła ich więcej na sprzedaż :) Twoja lalka to najprawdopodobniej Chic albo Style Barbie z 2005 roku :)
    Zrobiłaś jej przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyciłam się Jej butami!
    co to za model? gdzie można
    go nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To model bucików od lalki MyScene Chelsea z serii Mall maniacs.

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Rozwiane włosy fajnie wyglądają z tym strojem.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow great photos!
    http://rosesvioletsandpink.blogspot.pt/ visit me

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te zdjęcia z rozwianymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń