sobota, 14 marca 2015

Trochę marudzenia

Witajcie :) 
Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie ta wiosna. Zrobiłam pięć nowych sweterków, szósty już kończę a na sesje nie ma jak pójść bo wszędzie szaro i ponuro. 
Miałam trochę czasy na przemyślenia więc postanowiłam, że czas na zmiany i to duże zmiany.
Ostatnio dla poprawy humoru zaczęłam oglądać takie kolorowe gify w internecie. Trochę to może i działa ale potrzebuję więcej inspiracji. To przedwiośnie całkowicie mnie dobija. A tak wogóle to znacie jakieś dobre miejsca do robienia zdjęć lalkom w Warszawie?


3 komentarze:

  1. Słodkie te gify. Życzę słoneczka, bo u mnie świeci. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Animacje cudne...myślę, że wiosna niedługo zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsca do robienia zdjęć w Wawie? Przede wszystkim parki (w tym Łazienki), opuszczone nieużytki(warto sprawdzić portal Forgotten.pl), oraz lasy w podwarszawskich miejscowościach. U mnie jest sporo nieuczęszczanych przez ludzi miejsc, więc mogę nawet zaprosić na wspólnie zwiedzanie moich stron ;)

    OdpowiedzUsuń