poniedziałek, 29 czerwca 2015

Barbie Fashionistas 2015

Witajcie :)

Po prostu nie mogę uwierzyć jakie miałam dziś szczęście. Pojechałam sobie do Carrefour pooglądać lalki Barbie a tu patrzę... Stoją na półce... Normalnie szok! Nie wiedziałam, że już są dostępne w Polsce.

Przepiękne Barbie Fashionistas 2015!!!
Przeglądam półkę z lalkami... Te dwie ślicznotki są tylko po jednym egzemplarzu. Biorę obie i sprawdzam cenę... Stać mnie tylko na jedną z nich. I tu zaczyna się wielki dramat! Ale patrzę... poza budżetem lalkowym mam coś jeszcze co miało być na jedzenie. A co mi tam?  Cudem starczyło na obie. Uwielbiam je. 
Chwilowo wstawiam tylko zdjęcia promo, ale mam nadzieję, że podczas wakacji staną przed moim obiektywem. 

U czarnulki strasznie podoba mi się sukienka. Jest taka dziewczęca i słodka. Mam już nawet pomysł na sesję z udziałem innej modelki w tym stroju. Oby tylko udało mi się go zrealizować. 
Blądwłosa piękność z moldem Nikki jest przeurocza. Jej włosy to po prostu burza loków. Sama nie wiem co z nimi zrobić, wyprostować?  A może przerobić na fale...?  


Jedynym minusem jaki widzę  w tej serii lalek jest brak ich imion. Czy wiecie może gdzie można je znaleźć?  

14 komentarzy:

  1. Oj kusisz :D Te lalki są świetne, blodnyna z moldem Nikki szczególnie mnie zauroczyła bo jest taka inna... Zupełnie jak nie od Mattela albo jak lalka przedstawiająca kogoś sławnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę udanego polowania na nią :D Polecam w 100 %
      Po dokładniejszym przyjrzeniu się zauważyłam, że ma piękną porcelanową skórę. :)

      Usuń
  2. Gdybym miała wybierać tylko jedna to bym najpierw skusiła się na ciemnoskórą, czy na zyuwo tez ma takie intrygujące spojrzenie?
    A gdybym dorwała blond Nikki to pewnie bym jej te włosy rozprostowała, co nie znaczy, ze było by to najmądrzejszy posunięcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak. Ciemnoskóra lalka ma w sobie coś intrygującego. Na żywo ma trochę ciemniejsze usta. Widzę już, że wyzwaniem będzie zrobienie jej w miarę dobrych zdjęć.:)
      Co do tej blond z moldem Nikki, widziałam ją już w wyprostowanych włosach i nie wyglądało to zbyt dobrze moim zdaniem, ale co kto lubi. :) Moja na razie zostanie w loczkach.
      Polecam obie lalki w 100%

      Usuń
  3. rs ago - Barbie Fashionistas 2015. Witajcie :). Po prostu nie mogę uwierzyć jakie miałam dziś szczęście. Pojechałam sobie do Carrefour pooglądać ... tbarbiefashionistas.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. ciemnoskóra to moja jedna z czterech faworytek
    tej fajnej serii - wraz ze skośnooką, rudaśną i
    blondi z częściowym flokiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ciemnoskórą, ma w sobie to coś :)

      Usuń
    2. wedle polecenia - nabyta :DDD

      Usuń
    3. Gratulacje :)
      Tak z ciekawości - gdzie ją nabyłaś ???

      Usuń
    4. carrefour Praga przy metro Wileńska -
      ale to była ostatnia sztuka - bosa (!)

      Usuń
    5. Ooo dziwne, czyżby Mattel zaczął cierpieć na zaniki pamięci?
      Ale po mimo wszystko, gratuluje nabycia pięknej lalki. :)

      Usuń
    6. nieee - to jakiś kradziej wygmerał balerinki mej niuni
      z fabrycznego opakowania - właściwie bym nawet nie
      zauważyła tego w sklepie, gdyby nie fotki z tyłu -
      jednak w obuwiu :(((

      Usuń
  5. Przesliczne <3 <3 Szkoda tylko ze nie artykulowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ciekawie czemu tak się stało? Mattel jeszcze nie tak dawno produkował fashionistki w pełni artykułowane.

      Usuń