niedziela, 28 czerwca 2015

Barbie Style - wakacyjna lista

Witajcie :)

Od dawna jest u mnie całkiem spora gromadka z serii Barbie Style. 
Laleczki pomimo swojego uroku nie miały jeszcze sesji. Chciałabym mieć więcej czasu.  Mam tylko nadzieję, że uda mi się zrobić dużo zdjęć podczas wakacji. Wybrałam już nawet grupkę która ze mną pojedzie, biorę wszystkie z serii Style, jakie tylko mam. Te Barbie zasługują aby je docenić i stanąć przed moim obiektywem.  Oto obecny stan mojej gromadki.

Midge, Raquelle, Nikki, Barbie i Teresa. :)





Dziś jestem zmuszona wstawić zdjęcia promo z internetu  ponieważ nie wszystkie lalki były fotografowane. Ach... Mam nadzieję, że na tych wakacjach  będzie się działo dużo i oczywiście, że lalki prawie zawsze będą gdzieś blisko mnie. Nic tak jak one nie poprawia mi humoru. 

7 komentarzy:

  1. Ależ one mają świetne dodatki i ciuchy! :D Nie mogę się doczekać aż obejrzę je z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, są prześliczne <3
      To chyba najlepsza seria Mattela od czasów Barbie Fashion Fever.

      Usuń
  2. dla ciuszków niektórzy kupują lale -
    dla artykulacji większa populacja -
    ale cgyba najistotniejsze są pysiałki -
    a te - rzeczywiście są ujmujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę właśnie na twarz i na ciało, ale artykulacja nie jest dla mnie najważniejsza. :)

      Usuń
  3. gdzie można kupić Nikki sportową jeśli można gdzieś w ogóle jeszcze ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, moja była zamówiona na jakiejś zagranicznej stronie ale nie pamiętam na jakiej, chyba na Ebay albo na Amazonie...

      Usuń
  4. Gdzie można kupić Nikki sportowy styl ?

    OdpowiedzUsuń