środa, 24 czerwca 2015

Czas decyzji

Witajcie :)

Już niedługo ostatni egzamin a później koniec sesji. Czeka mnie zasłużony odpoczynek od tych wszystkich nerwów i studenckiego życia. Szczerze uwielbiam studiowanie, ale potrzebuję trochę przerwy by za tym zatęsknić. Postanowiłam w tym czasie nadrobić zaległości związane z prowadzeniem bloga. Gdyby to ode mnie zależało dodawałabym nowe wpisy częściej, ale nerwy spowodowane sesją całkowicie mnie sparaliżowały. 

I teraz mam przed sobą wiele pięknych i wspaniałych lalek Barbie, MyScene i Ever After High. Trochę własnoręcznie robionych ubranek i wiele pomysłów na przeróżne stylizacje i sesje fotograficzne. Problem w tym, że ogrom tego wszystkiego mnie przerasta. Mam tyle prześlicznych lalek i ograniczone możliwości bagażu. Mogę zabrać ze sobą max 20 lalek a w ogóle nie wiem jak zabrać się za wybór tych najlepszych. Jak to wszystko ogarnąć...? 

Postanowiłam więc zrobić listę lalek które na pewno jadą ze mną. 

Ever After High

1. CA Cupid
2. Ashlyn Ella
3. Raven Queen
4. Cedar Wood
5. Blondie Locks
6. Holly O'Hair
7. Lizzie Hearts

Wybrałam je ponieważ, te lalunie, pomimo długiego już pobytu w mojej kolekcji nie miały okazji stanąć przed moim obiektywem. Ale co dalej? Które Barbie i Scenki  wybrać?  Tu zaczną się już schody... Muszę jakoś wybrać i spakować je tak by nie uległy zniszczeniu w czasie podróży.

Znacie może jakieś sposoby by bezpiecznie przewozić lalki? 


6 komentarzy:

  1. Cupid z EAH tez mi sie marzy :) w sumie nei przepadam za tymi lalkami ale ta jedna jak dorwe to napewno kupie :)

    Ja jesli juz jakas lalke gdzies zabieram to w twardym pudelku. W srodku nawet moga byc w kupie ale nie znioslabym gdyby przez nadmierny nacisk walizki ,ktoras polamala konczyny . Czekam na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślę o twardym pudełku. To chyba najbezpieczniejsza opcja. :)
      Co do Cupid - polecam ją w 100 %. Jest taka słodka i pełna uroku... :)

      Usuń
  2. Ja bym wzięła twardą walizkę i bym poupychała lalki między ubraniami :)

    Ach, ja też już zaczynam mieć wolne, wreszcie kończę szkołę. W związku z pracą nie mam, kiedy spać, czasem nawet, kiedy przygotować jedzenie przed wyjściem (a potem za co kupić gotowe), ale moje życie wreszcie ma jakąś stymulację. Wracam do domu wykończona i szczęśliwa.
    Co do lalek, wybierz te, na które masz już pomysł, albo których jeszcze nie pokazywałaś. Dokładnie jak z EAH. Jestem ciekawa, co Ci z nimi wyjdzie, bo są bardzo fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi co z tych wszystkich planów wyjdzie. Tak bym chciała być już u babci z lalkami i aparatem. :) EAH biorę na pewno ale jak wybrać Barbie z tylu pięknych modeli?
      A co do pracy... marzy mi się coś, co da się pogodzić ze studiami, ale z moimi to niemożliwe. :(
      Ale w czasie wakacji planuję odwiedzić dziadków i zbierać z nimi aronię, posiedzę kilka dni a później - nowe lalki przybywajcie... :D

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę na sesje foto w Twoim wykonaniu a modelki na pewno wybierzesz znakomite!
    Gratuluję zdania egzaminów!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się jakaś everka :D A miałam się ograniczać...
    Ja bym je spakowała tak jak piszą dziewczyny - w kartonowe pudło + dodałabym jeszcze folię bąbelkową :)

    OdpowiedzUsuń