środa, 19 sierpnia 2015

Witam :-) 
Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia związane z lalkowaniem, mam szczęście w nieszczęściu...
Do laptopa niestety nadal nie mam dostępu, ale na poprawę mojego humoru wpłynęło wzbogacenie zbioru o dwa komplety ubranek dla Barbie.  Jak tylko znajdę czas pokażę jak ciuszki prezentują się na moich plastikowych pannicach.
Dziś mogę jedynie wstawić zdjęcia promo z aukcji.


Jako pierwszy zamówiłam zestaw w stylu Midge. Zakochałam sie w tej różowej bluzie z króliczkami... Co do zestawu z kwiatowymi sukienkami, jest to prezent od mojej babci. 

Zamawiam na jutro ładną pogodę bo coś czuje, że aparat pójdzie w ruch... :)

Do następnego wpisu...

7 komentarzy:

  1. Cierpliwie poczekam na prezentację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś ze zdjęć mi się udało i się już niedługo prezentacji doczekasz. ;)

      Usuń
  2. Mi też się strasznie ta bluza z króliczkami podoba :) No i buty jakie śliczne! Te z kuleczką kojarzą mi się z wymarzonymi szpilkami od Mellisy - Vivienne Westwood The Globe <3 :P I sukieneczka w różyczki jaka piękna... Zdradź mi... Gdzie kupiłaś te zestawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro od ManfiZabawki czy jakoś tak :) Kosztowały 29,99 zł za zestaw. :) Polecam :)

      Usuń
  3. Super zestawy!!! z checia poogladam na modelkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są świetne. Co do oglądania na modelkach postaram się niedługo coś wstawić. ;)

      Usuń