niedziela, 13 września 2015

Barbie Fashion Fever Gillian

Witam :)

Tak dawno nie było mnie na blogu, ale co zrobić? Są przecież rzeczy ważne i ważniejsze. 
Okazało się, że muszę we wrześniu poprawić dwa egzaminy, postanowiłam więc, że zdjęcia wstawię na bloga jeżeli zdam. Strasznie potrzebowałam motywacji i udało się. Wczoraj przyszedł ostatni pozytywny wynik, którym zamknęłam rok studiów i niedługo czas szykować się na powrót do kieratu. Ale wystarczy już marudzenia. 

Dziś mam dla was sesję zrealizowaną w lipcu. Na zdjęciach przedstawiam moją ukochaną Gillian z serii Barbie Fashion Fever. Polowałam na nią bardzo długo bo zakochałam się w tej jej figlarnej a zarazem delikatnej urodzie. Ta lalka jest po prostu ideałem, jak dla mnie to jedno z najlepszych dzieł Mattela.


Serię Barbie Fashion Fever pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Dostałam wtedy nawet jedną Mackie którą mam do dziś, ale dopiero teraz doceniłam ich wartość.  
Gilian jako jedna z nielicznych lalek dostała ode mnie nowe, w pełni artykułowane, ciałko by lepiej pozowała do zdjęć. Chciałabym robić możliwie najwięcej sesji z jej udziałem. Posiadam do niej oryginalne ubranko które zaprezentuję innym razem. Dziś Gillian występuje w sukience od czarnoskórej Barbie Fashionistaz z bieżącego roku. 







Chciałabym robić dużo więcej sesji ale czasu mam niestety mało. :(
Już wkrótce dalszy ciąg fotografii jakie zrobionych w ciągu ostatnich dwóch miesięcy...

15 komentarzy:

  1. Wspaniała lalka.
    Uwielbiam twoje zdjęcia ,są świetne. Podoba mi się ostrość i klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą całkowicie! to wspaniały projekt,
    cudowny klimat nostalgii, misz masz wdzięku, stylu
    i charakteru - jaki prezentuje niewiele barbiowatych

    nie jestem oszołomką, która by prawie każdą panienkę
    teleportowała na artykuowane ciałko - ale akurat Gillian
    jest tego naprawdę warta!!!

    zatem będę zaglądać jak dotąd, mając nadzieję na kolejne
    urocze sesje z wysublimowanymi fotami i modelkami, o
    których można z pewnością rzec, iż są po prostu kochane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się robić dużo zdjęć, najlepiej z udziałem Gillian i innych modelek o takiej urodzie :)

      Usuń
    2. aaa - moja Gill od wczoraj też może się dość powdzięczyć dzięki
      życzliwości Nerki z blogu Winylowy Orszak - ciałko miało być dla
      klonika Kurhn, ale jego różowatość bardziej pasuje do mej rudaski ♥

      Usuń
  3. paniekę, którą widziałaś u Porcelanowej Ewy - możesz poszukać
    w MALL.PL albo LORIENEK - albo będąc w stolicy - podjechać
    na Marszałkowską 111 (b albo c) na tyłach banku, przystanek
    między placem bankowym a Ogrodem) - i łap z półki za 35 pln ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdanej sesji! Lalka bardzo ładna, przedstawicielka złotej ery Mattela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadzam się Gillian to jedna z najlepszych lalek Mattela.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :) Lalka faktycznie zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń