wtorek, 29 września 2015

Barbie Fashion Fever Teresa 2005

Witajcie kochani :)

Pierwszy dzień nowego roku akademickiego mam już za sobą. To dziwne ale jestem tak pełna energii... Nawet nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w takim stanie. Gdyby zostało tak do czasu ostatnich egzaminów byłabym szczęśliwa. Ale dość już o moim nudnym studenckim życiu. 

Ostatnio przyjechała do mnie lalunia, pochodząca z jednej z moich ulubionych lalkowych serii. Przedstawicielka złotego czasu Mattela - Barbie Fashion Fever Teresa (2005). Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Jak dla mnie wszystko w niej jest idealne - styl, makijaż, fryzura. Całe szczęście włosy ma w stanie pudełkowym i to nie prędko się zmieni, ale wiadomo, kiedyś przyjdzie czas na inną fryzurę. 




Marzy mi się więcej lalek i  więcej sesji ale już niedługo nie będę mogła się nimi bawić. Ale wiadomo - są rzeczy ważne i ważniejsze. 
Zostawiam was ze zdjęciami mojej kochanej Tereski. 

Do następnego wpisu   :)

19 komentarzy:

  1. Cudo! Ja również uważam, że czasy FF były złote. Kocham te lalki, trochę ich u mnie mieszka, niestety tej piękności nie poznałam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę piękność, na prawdę warto mieć ją w kolekcji :)

      Usuń
  2. Przepiękna twarz! Jest naprawdę urocza! Wspaniały nabytek!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z najbardziej charakterystycznych moldów Tereski :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Też uwielbiam tę serię! Bogactwo moldów i ciuszków jest nieporównywalne do dzisiejszych serii, ale Mattel przynajmniej ostatnio zaczął się starać. Ta Tereska jest śliczna, bardzo naturalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miejmy nadzieję, że nadejdzie fala lalek tak naturalnych jak za czasów Fashion Fever lub Fashionistas 2015.

      Usuń
  4. Hello from Spain: I really like your Teresa.She is fabulous. Very pretty.Fabulous look. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello :) Me too think teresa is very pretty :)

      Usuń
  5. zakręcona spódnica zakręciła mi w głowie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też zakochałam się w jej spódniczce. :)

      Usuń
  6. Urocza z niej dziewoja :D Bardzo ładnie ją ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja ją ubierałam tylko Mattel :) To jej pudełkowy strój. :)

      Usuń
  7. Napisz do mnie na maila na wp
    Chciałam podesłać Ci link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam twojego maila :( Jakby co to mój do lalkowania :)
      lalunie@onet.pl

      Usuń
  8. Uwielbiam Twój gust odnośnie lalek - każda jest wyjątkowa, a kolekcja sprawia wrażenie spójnej i przemyślanej :) Bardzo też podobają mi się stroje i dodatki, które przygotowujesz dla swoich lalek - wyglądają bardzo estetycznie, ładnie i uroczo :). Mam wielką nadzieję na więcej zdjęć i dłuższe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Postaram się dodać więcej wpisów jak tylko będę mogła. :)

      Usuń