piątek, 18 września 2015

Grace in sunshine. Barbie style 2015

Witajcie :)

Dziś ciąg dalszy wstawiania zdjęć, z mijającego już lata.
Pod wpływem pewnych emocji, postanowiłam zamówić sobie lalkę Grace z serii Barbie Style 2015. Ta lalka ma  w sobie to owe "coś" ale irytuje mnie, że wszystkie Grace z serii Style i Fashionistas mają takie same buzie i prawie identyczny makijaż, ale co tam...  




Marzyła mi się sesja wykonana w promieniach słonecznych. Kocham taki klimat ale bardzo ciężko jest uchwycić odpowiednie momenty. Z tych zdjęć jestem zadowolona tak w 70%.

Grace ubrana jest w sukienkę od Mała Moda Dolls. Dla tych którzy nie wiedzą te stroje można kupić na allegro. Mam kilka i jestem z nich bardzo zadowolona.
Wybrałam taki styl ponieważ jej oryginalny strój nie pasował do łąki. W niedługim czasie planuję zdjęcia w jej pudełkowej stylizacji, ale jak na razie niestety brak mi weny...:(








Do następnego wpisu... :)


12 komentarzy:

  1. piękna sukienka,
    cudowna sesja,
    zachwycająca modelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie trudno jest uchwycić dobry moment ,ale tobie się to udało :) Bardzo fajny klimat mają takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujęcia bo i panna jest piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: awesome pics. Great doll and nice dress. I like them very much. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja, zdjęcia wyszły obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń