sobota, 26 września 2015

Will be ok...

Witajcie kochani :)

Niedługo zaczynam kolejny rok studiów. Z jednej strony jestem podekscytowana, z drugiej martwię się czy wszystko dobrze się skończy. Trochę smuci mnie fakt, że lalkowanie będzie musiało pójść w odstawkę, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. 
Dziś prezentuję dwa zdjęcia które powstały spontanicznie podczas spaceru z przyjaciółką w naszą miejscówkę. Ach... te letnie czasy, już za nimi tęsknię. 

Na zdjęciach moja ukochana Gillian i piękna barbie o moldzie Nikki/Artsy z serii Barbie fashionistas 2015. 
Z dumą mogę napisać, że sweterek blond pieguski to moje dzieło. Wydzierganie go na szydełku zajęło mi kilka dni ale warto było. Może niedługo zaprezentuję go na innej plastikowej damulce.  


Co do Barbie Fashionistas 2015, trzeba przyznać, że Mattel poszedł w naturalność i jak na razie efekt jest całkiem zadowalający, Oby tak dalej. Planuję powiększenie kolekcji o dużo Barbiowych piękności z bieżącego roku i jak na razie całkiem nieźle mi to idzie. Chcę więcej lalek! Tylko szkoda, że nie mam czasu zaprezentować wszystkich na blogu, bo w pełni na to zasługują.    


Zostawiam was dziś z dwoma zdjęciami, ale mam nadzieję, że niedługo coś jeszcze wstawię.
Do następnego wpisu... :)

18 komentarzy:

  1. Hello from Spain: fabulous photos. I like your dolls and their outfits. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może niedługo trochę więcej zdjęć wpadnie na bloga :)

      Usuń
  3. panienki fajne, fotki też - więc tak! więcej fot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się o więcej fotek :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten sweterek wykonany przez Ciebie :)))
    Piękne panny i więcej zdjęć chcą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fakt, ten sweterek jest jednym z moich ulubionych przeze mnie wykonanych. :)

      Usuń
  5. Pięknie prezentują się te ślicznotki :-) Sweterek wygląda wspaniale! Zdecydowanie proszę o więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się zrobić więcej zdjęć i więcej ubranek. :)

      Usuń
  6. Robisz prześliczne zdjęcia :) I w ogóle, bardzo przyjemnie jest na Twoim blogu - chociaż nie zbieram lalek, to często tu zaglądam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie mają piękne stroje :) Sweterek bardzo ładny, bluzeczka z pieskiem - cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wyjątkowe panny. Sweterek jest śliczny, wielkość oczek dopasowana do rozmiaru barbiowatego, a to wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, obie są wyjątkowe. :)
      Co do oczek sweterka - cały sekret leży w dobrze dobranej nici. :)

      Usuń