piątek, 30 października 2015

Barbie Mackie

Witajcie :) 

Dziś mam kilka powodów do radości..
Po pierwsze, kolokwia o których wspominałam w poprzednich wpisach, zostały zakończone pozytywnym wynikiem w pierwszych podejściach. :)
Po drugie, przyjechały dziś do mnie trzy piękne laleczki, których nigdy nie spodziewałam się powitać w mojej kolekcji. Mam nadzieję, że szybko nadarzy się okazja do zrobienia im kilku zdjęć i zaprezentowania na blogu. 

Czuję, że zmieniam się na lepsze. Pojawiły się u mnie ambicje których do tej pory nie było i chciałabym, żeby tak jak jest zostało na bardzo długo. Ale wiadomo, kiedyś chwilka przerwy będzie wskazana. :)

By nie zanudzać Was już dłużej moim nudnym, studenckim życiem, przechodzę do sedna wpisu, czyli do zdjęć. Zostały zrobione latem, całkowicie przypadkowo. :)

Przedstawiona jest na nich moja piękna Barbie z moldem Mackie. Lalunia pochodzi z serii Barbie Fashion Fever. Posiadam do niej oryginalny strój, jednak latem płaszczyk i grube różowe spodnie by się nie sprawdziły więc postanowiłam ubrać ją w bluzkę i bransoletki od lalki Trichelle z serii Barbie So In Style, oraz różową spódniczkę uszytą przeze mnie. :)
Efekt - no cóż... Sami oceńcie. Dodaję dwie wersje zdjęc bo nie wiedziałam na którą się zdecydować.




Do następnego wpisu... :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów, a lalka prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i oby tak dalej i dalej i .....:)))))))
    Panna fajnie ubrana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się Twoim szczęściem :DDD
    lalunia słodziutka a spódnica fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your way to take photos in particular in black and white!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia i bardzo żałuję, że ich tak mało! Za to gratuluję dobrych wyników na studiach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do ilości zdjęć, obiecuję, że postaram się zrobic coś więcej jak tylko będę mogła. :)

      Usuń
  6. Oba zdjęcia świetne. Zawsze mam problem z wyborem - czerń i biel czy kolor? To dla mnie taki dylemat, że mogę siedzieć nad tym godzinę... Dobrze, że pokazałaś obie wersje - na jednej widzimy kolor Twojej świetnej spódnicy a na drugim jakąś nieuchwytność, nostalgię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też mam czasem problem z wybraniem między kolorem a czernią i bielą, ale zawsze można pokazać dwie wersje wtedy każdy może wybrać tą którą woli. :)

      Usuń
  7. Jak ja lubię te krótkie, zgrabniutkie wpisy :)))) Zestawiasz śliczne zestawy ubranek dla swoich lalek! Gratuluję również dobrze zaliczonych kolokwiów i życzę powodzenia na następnych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      A powodzenie na kolokwiach się przyda bo szykują się następne. ;)

      Usuń