sobota, 24 października 2015

Pretty blonde Artsy

Witajcie :)

Przyszła jesień, jest szaro i ponuro... Można by zrobić coś lalkowego ale nieee... Terminy kolokwiów zbliżają się nieuchronnie i co poradzić? Nic - tylko przeczesać podręcznik z nadzieją, że zostanie coś w głowie. Chciałam życia studentki więc je mam. Ale dość już mojego marudzenia. :)

Dziś prezentuję wam moją blond piękność z serii Barbie Fashionistas 2015r. z moldem Nikki/Artsy. Uważam, że jest bardzo pomysłową lalką i Mattel się postarał, jedynym jej minusem jest brak artykulacji ale za to nadrabia to porcelanowa uroda. Postanowiłam też, zamieszczać na blogu tylko zdjęcia lalek wystylizowanych przeze mnie, bo ich oryginalne stroje już w wystarczającej ilości zagracają internet. :)

Tak więc ubrałam ją w różową sukienkę w kwiaty i zielony sweterek - który jak już miałam okazję wspomnieć we wcześniejszych wpisach jest moim dziełem :) 
Zdjęcia pochodzą z ciepłych, letnich dni więc mam nadzieję, zadziałają na was pozytywnie. :)






Muszę już uciekać, bo kolokwia same się nie zaliczą. Zycie byłoby wtedy zbyt piękne. W tym roku chcę mieć wyższą średnią niż w poprzednim ale na prawniczych studiach to nie będzie takie proste, sama ambicja mi nie wystarczy. 

Do następnego wpisu... :) 

20 komentarzy:

  1. na twoich zdjęciach nawet patyk pięknie będzie wyglądał. Ubóstwiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :). Takie krótkie wpisy to moim zdaniem bardzo dobry pomysł :). Bo nie znikasz na długo, a to duży plus :). A życie studenta jest ciężkie, to fakt, jednak nic nie trwa wiecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fakt, życie studenckie do łatwych nie należy ale marzyłam o nim od zawsze :)

      Usuń
  3. I like your your dolls in particular the dress!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Jakie cudne zdjęcia! Dziewczyna zyskała jeszcze na urodzie a ubranka są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na kolokwiach! Z półki mnie ta lalka nie przyciągała, choć niewątpliwie jest oryginalna, ale zakochałam się w niej na Twoich zdjęciach! W kwiecistej sukieneczce (bardzo uroczej :-))) wygląda PRZEŚLICZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za powodzenie na kolokwiach nie dziękuję :)
      A co do lalkowych zdjęć, to dziękuję za pozytywną opinie :)

      Usuń
  6. przez Ciebie coraz bardziej mi się chce tej albinoski :)
    cudnie Jej w tym sweterku - włosy ma niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ten sweterek to akurat jedno z moich najlepszych dzieł :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na tę lalkę. Aczkolwiek po przypadku kręconowłosej blond Barbie Basic, chyba jednak nie zaryzykuję lalki z afro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zaryzykuj! Na żywo ta lalka jest o wiele piękniejsza :)

      Usuń
  8. Zdjęcia to majstersztyk! :) Jestem tego samego zdania co Dollby :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ona naturalnie wygląda, jakby właśnie skończyła jeść śniadanie gdzieś na sielskiej - anielskiej - polskiej wsi! Emanuje z niej takie szczęście i spokój, że aż chce się z nią pospacerować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dwa pierwsze zdjęcia były robione na wsi w polu pszenicy :)

      Usuń