piątek, 27 listopada 2015

MyScene Madison

Witajcie kochani :) 

Dziś chciałabym zaprezentować lalkę którą nabyłam już dawno. Jest to piękna MyScene Madison z serii Swappin Styles. Zachwyciły mnie jej piękne czarne włosy, obcięte dość krótko. Większość modeli ze starszej wersji Madison ma włosy do pasa w kolorze brązowym z jasnymi pasemkami. Ta piękność jest absolutnie wyjątkowa. Ma czarne włosy do ramion, ozdobione czekoladowymi pasemkami i pocieniowane tak, by pięknie się układały. 

Lalunia jest piękna i cieszę się że trafiła do mnie z aukcji internetowej na normalnym ciałku. Seria tych lalek nie przypadła mi specjalnie do gustu. Moim zdaniem wypuszczanie na rynek lalki ze zmienianymi głowami to przesada, poza tym dla kolekcjonera latające głowy są strasznie denerwujące. 
Podarowałam jej artykułowane ciałko by lepiej pozowała.


Pierwszą rzeczą jaka czekała Madison po przeprowadzce do mnie, tak samo jak wszystkie moje lalki, było odświeżające spa. Jej włosy były lekko potargane i było na nich coś czego najbardziej nie lubię - lakier utrwalający. Dziś jej fryzura prezentuje się znacznie lepiej. :)  


Przyjechała do mnie ubrana w skrawek materiału, przypominający sukienkę. 
Chwilowo nie mam pomysłu ani materiału na stałą kreację dla niej. Do sesji wystylizowałam ją w ubranka od Barbie Style i scenkowe kozaczki.


Chciałabym też podziękować osobom które towarzyszyły mi podczas tych zdjęć za miło spędzony czas. Liczę na więcej takich wypadów i sesji lalkowych.  


Do następnego wpisu :)
Życzę wszystkim dobrej zabawy z waszymi lalkami :) 

12 komentarzy:

  1. CUDOWNA - ach, te włosy,
    ach te usta, ach te oczy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Cieszę się, że jest w mojej kolekcji :)

      Usuń
    2. nie skąp nam Jej widoku -
      będę wypatrywać niejednej
      sesji z taką ślicznotką ♥

      Usuń
  2. Ale ona ma świetny kolor włosów! Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie te włosy sprawiły, że jest w mojej kolekcji :)

      Usuń
  3. Rewelacja ! Te niebieskie oczyska i ten kolor włosów !!! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wygląda, jak jesienna niezapominajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW , ale piękność - te OCZY !!! hmmm... i suuuper fryzurka ! Boska !
    d.

    OdpowiedzUsuń