niedziela, 21 lutego 2016

I miss so much

Witajcie :)

Tak dawno mnie tu nie było....
Bardzo tęsknię za blogiem ale wiadomo, są w życiu sprawy ważne i ważniejsze. Co zrobić? Mam jednak cichą nadzieję, że nie zapomnieliście całkiem i moim blogu. ;)
Postanowiłam wpaść tu na chwilkę i zostawić krótką notkę bo niedługo mój blog całkiem zarośnie kurzem. 

Sesja jakoś idzie do przodu... Bardzo powoli ale jednak. Został mi jeszcze jeden egzamin a później co najmniej trzy dni robienia zdjęć i zero stresu. Czuję się trochę rozczarowana tak mała ilością zdjęć na blogu, więc muszę to poprawić. Pomysły są, lalki i ubranka są, aparat i towarzystwo są, nic tylko robić zdjęcia :)
Dziś zostawiam was ze zdjęciem moich ukochanych Barbie Style w pięknych ubrankach. 


Do następnego wpisu :)

14 komentarzy:

  1. Zdjęcie dzięki kolorom ubranek wygląda bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ale zdjęcie było robione jesienią :)

      Usuń
  2. WOW - zatem tym bardziej będę zaglądać :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Chciałabym, żeby częściej było co pokazać :)

      Usuń
    2. a gdzie kiedykolwiek komukolwiek
      obiecywałaś,że będziesz często
      blogować? czyńże tak, jak Tobie
      pasuje - i będzie dobrze :DDD

      Usuń
  3. Ja się staram pamiętac, choć sam systematycznością nie grzeszę. Też mam braki i smutkeczki. Tęśknotki coraz większe za normalnym lalkowaniem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mój blog zapada w pamieć...
      Co do lalkowania, to braki mam ogromnie i brak czasu by coś z tym zrobić...

      Usuń
  4. Z nadzieją wracam, aby zobaczyć Twoje piękne lalki we wspaniałych ubrankach! Powodzenia i czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak kolorowe motyle :):)
    Trzymam kciuki za egzamin !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie ale fakt, staram się utrzymać taki kolorowy styl na blogu :)

      Usuń
  6. Ja zawsze z chęcią tu zaglądam ;)
    Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia!
    Trzymam kciuki za egzamin. Ja mam jeszcze tydzień zaliczeń po feriach ...eh. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń