sobota, 19 marca 2016

Barbie So In Style Trichelle Doll and Fashion Set

Witajcie :)

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że moje życie straciło większy sens. Wszystko kręci się wokół lalek i studiów. Sama już nie wiem, kiedy tak bardzo się zamknęłam na nowe możliwości...
Ale, nie ma co marudzić tylko brać się za siebie. 

Dziś wrzucam zdjęcia mojej kochanej Trichelle s serii So in Style. Cały rok polowałam na nią i Grace z tej serii. Szkoda, że te czarnoskóre panny są tak trudne do zdobycia. :(
Marzy mi się jeszcze tyle innych lalek, ubranek i akcesoriów...
Ale barbiowa wishlista na razie musi poczekać. Znalazłam wymarzoną lalkę i spróbuję ją zdobyć. Trochę się obawiam bo to panna z wyższej półki, znacznie przewyższająca Barbie pod względem wartości. Jeżeli się na nią zdecyduję w tym roku, muszę na długi czas, zrezygnować z kupowania Barbie i innych lalek. Już nie wiem co robić, muszę to wszystko na spokojnie przemyśleć żeby później nie żałować. 

Ale wracając do Trichelle. Kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy zachwyciła mnie jej buźka. Ma w sobie to coś. Bardzo spodobały mi się też kolorowe legginsy. Jedynym mankamentem jest ten złoty kołnierzyk przy jej bluzce. Przeszkadza mi też trochę brak artykulacji, ale wynagradza jej to poza dość rzadko spotykana u Barbie.  
Co do zdjęć, to zostały zrobione na wakacjach. 
Dziękuję za pomoc mojej kochanej Babci która dzielnie mi asystowała przy robieniu większości letnich sesji. :)



Dla porównania wrzucam zdjęcia z internetu. To jedna z lalek które zdjęcie promo dość wiernie odzwierciedla. Polecam ją wszystkim kolekcjonerom którzy chcą przygarnąć Trichelle do swoich zbiorów. :)



Do następnego wpisu. :)

9 komentarzy:

  1. JEST PIĘKNA :)))
    a ja swoją przesadziłam na ciałko Nikki - kolorem idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym myślałam, ale mam do niej wielką słabość w tej oryginalnej wersji :)

      Usuń
  2. podzielam Twój zachwyt nad tą panienką!

    gratulacje dla Babci, dzielnie asystującej!
    co do nowej lokatorki - jeśli Jej pragniesz
    jak nie wiem co - każda cena jest tego warta -
    a kto powiedział, że trzeba kupować często i
    dużo?

    ja teraz nie kupię przez parę m-cy z przyczyn ode
    mnie niezależnych żadnej laluni - a na VII-VIII
    nastawiam się na kilka nowych Barbie 2016 typu
    PLUS & LONG i już - tak być musi i kropka, zero łez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia dla mnie to najlepszy pomocnik do sesji i jako jedyna z rodziny ma do moich lalek cierpliwość :)

      A co do tej nowej lalki - tak mi w głowę weszła, że o niczym innym nie mogę myśleć :(
      Boję się jednak trochę, bo nigdy jeszcze tyle na lalki nie wydałam. Ale masz rację trzeba kupić i nie płakać. :)

      Usuń
  3. Jeśli czujesz coś podobnego jak ja, gdy nie mogłam zdecydować się na zakup mojej pierwszej Poppy Parker od IT, to Ci nie zazdroszczę :-)
    Nie mogłam spać, ani myśleć o żadnej innej lalce! Dopóki nie kupiłam! Poczułam się wtedy od razu spokojna i szczęśliwa! Nawet mnie nie martwiły wydane pieniądze! Po prostu była już tylko radość! Marzyłaby mi się kolejna panna FR, ale już tak nie przeżywam. Dobrze pisze Inka, nie trzeba kupować dużo i często! Zrobisz, jak zechcesz, ale nie wiem, czy będziesz mogła o niej tak łatwo zapomnieć :)))
    Twoja Trichelle jest prześliczna! Ogromnie urodziwa i czarująca! Dobry zakup!
    Pozdrawiam Ciebie i Babcię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację. A o wymarzonej lalce nie mogę zapomnieć więc chyba niedługo będę musiała ją zamówić :)
      Ja i Babcia dziękujemy za pozdrowienia :)
      Pozdrawiamy również :)

      Usuń
  4. To prześliczna lalka i faktycznie żal, że ta seria jest u nas nieosiągalna :(
    Kiedyś jest ten pierwszy raz, kiedy decydujesz się droższą lalkę ale ... najważniejszy jest spokój ;), po takim zakupie można już spać :):).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się na nią zdecyduję to szybko spokoju nie zaznam niestety :(
      Na żywicowe panny długo się czeka :(

      Usuń
  5. Jaka wspaniała laalkaa! jestem nią zachwycona !

    OdpowiedzUsuń