poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Midge and Raquelle

Witajcie :)

Mam nadzieję, ze podobnie jak ja czujecie już nadchodzącą wiosnę. :)

Postanowiłam sobie przemyśleć moją zabawę z lalkami bardzo dokładnie i zdecydowałam, że koniec z kupowaniem nowych Barbie przez jakiś czas. Zrobiło się ich już za dużo. Potrzebuję przystopować i zając się tymi które mam. Pozatym, zwróciłam moje myśli na nieco inne tory  w kwestii lalkowania... Także tego...

Dziś wstawiam zdjęcia moich kochanym Midge i Raquelle zrobione całkiem przypadkowo. Lalunie ubrane są w bluzę i sweterek które zamówiłam jakiś czas temu w internecie. 

Midge wspinała się na gałązki, pobliskiego przewróconego przez burzę drzewa, a raczej na to co z niego zostało...


Raquelle natomiast, wygodnie usadowiła się na miękkim mchu. :)


Zdradzę wam, że prawdopodobnie, już niedługo przyjedzie do mnie jedna z moich wymarzonych lalek... 

Do następnego wpisu :)
Mam nadzieję, że już niedługo :)




15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają dziewczęta w strojach
    jakże niezobowiązujących - chyba, że do
    joggingu tudzież spaceru :)))

    będę wypatrywać tej wymarzonej, tej Jedynej :)

    (panienka od Ciebie ma już 3 czapeczki z lokami)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję :)
      Cieszę się, że Loli znalazła nowy dom :)

      Co do wymarzonej to również jej oczekuję :)

      Usuń
  2. Śliczna ta bluza Midge, zdradzisz, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję :)
      Pewnie :) napisz na priv ;)

      touchofschadow@gmail.com

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia a obie panny prezentują się świetnie! Chyba uwielbiają takie spacery! Bardzo jestem ciekawa nowej panny i mam nadzieję, że nam ją wkrótce pokażesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, świetny wiosenny klimat, to światło i kolory powodują, że aż uśmiech pojawia się na twarzy i chce się wybiec na dwór :)
    A Raquelle w swojej stylizacji i pozie absolutnie wymiata, cudo! :D

    Będę oczekiwała wieści o nowej wymarzonej lalce. To chyba jakiś magiczny okres bo do mnie też już zmierza cała gromadka wymarzonych lalek z Wishlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ujmujace dziewczyny <3 A sceneria zdec urzekajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ruchliwe towarzystwo :) pięknie się prezentują w takim niezobowiązującym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ruda w różowym-cudo! Tez podoba mi się ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się ich wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuszki! Ja długo czekałam na sposobność złapania takiej panny Midge. I wreszcie się udało... To znaczy moja panna jest na razie w drodze do mnie... Jedzie z Krakowa... Twoje panienki są cudne i świetne fotki im zrobiłaś. :) Ledwo można zauważyć, że to lalki - wyglądają na rasowe modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupujesz tak piękne lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midge dorwałam na allegro a Raquelle w Carrefour. :)

      Usuń