poniedziałek, 2 maja 2016

My first Ball Jointed Doll

Witajcie :)

Dziś po prawie miesiącu oczekiwania spełniło się jedno z moich największych marzeń. W mojej kolekcji zawitała pierwsza lalka ball jointed. 

Sama lalka przyszła już dawno, lecz dziś wróciła z makijażem autorstwa KajuArt. Makijaż jest przepiękny, starannie i profesjonalnie wykonany. :D Bardzo  polecam KajuArt. :)

Moja piękność to Ball Jointed Mystic Kids Lillian.   
Z zakupem tej lalki nosiłam się jakieś dwa lata. Pewnego dnia zobaczyłam ją na Ebayu gotową! Wtedy coś w głowie mi krzyczało musisz ją mieć !!! Kupuj ją, kupuj ją!!!  Po co więc walczyć z marzeniami? :)



Dziś niestety tylko tyle mogę wstawić. Obowiązki mnie wzywają. Ale mam nadzieję, że już nie długo zabiorę Lillian w miejsce gdzie wymarzyłam sobie dla niej sesję. :D 


Musiałam dziś coś dodać na bloga, bo radość aż mnie rozpiera :D  Nie mogę się na nią napatrzeć taka jest przeeeepiękna !!!
Już nie mogę się doczekać kolejnych sesji z udziałęm Lillian. 

Do następnego wpisu :) 


9 komentarzy:

  1. aha - czyli dzisiaj wróciła do domku :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Doskonałość! Już się cieszę na sesję z jej udziałem i większą ilość zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Już się doczekać nie mogę :D

      Usuń
  3. Urocza :):) Cieszę się razem z Tobą i czekam na następne zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko. Mam nadzieję, że to będzie twoja ukochana lalka. Ja swoje 5 min na BJD odchorowałem. sprzedałem pół kolekkcji! Lalkę kupiłem i mimo że boska i oh, ah to sprzedałem,mimo uroku nie umiałem poświęcić jej wystarczająco czasu i czar prysł, sprzedałem....

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna <3 Juz zachwycalam sie na FB ale tez juz czekam na kolejna sesje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest :) makijaż powala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudna, cóż rzec więcej... :-) Pięknota :-) Makijaż równiez przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń