środa, 18 maja 2016

Witajcie :)

Choroba uziemiła mnie w domu na jakiś czas. Mam tylko nadzieję, że nie na długo. 

Wczoraj bawiłam się moją bjd i stwierdziłam, ze jej wig jest po prostu okropny. I zaczęło się kombinowanie, jakby go tu ulepszyć. Na całe szczęście jej włosy są z dobrej jakości tworzywa. Postawiłam więc na wrzątkowanie i jestem zadowolona z efektu. Dla porównania - to ten sam wig który możecie zobaczyć w poprzednim wpisie. :)



Przeczesałam ostatnio internet w poszukiwaniu informacji o tych niezwykłych lalkach i dowiedziałam się, że albo znajdują szybko sympatię właścicieli albo są sprzedawane. Osobiście muszę przyznać, że jestem jedną z tych którzy na te lalki zachorowali nieuleczalnie. Dla mnie Ball Jointed  są idealne i chcę mieć ich całą gromadkę :D 
Pamiętam jak na początku mojej lalkowej przygody zarzekałam się, że nie będzie ich w mojej kolekcji a teraz... :D

Do następnego wpisu :)
Mam nadzieję, że już niedługo. 


11 komentarzy:

  1. Życzę zdrowia :). Lilian wygląda teraz jeszcze ładniej. Bardzo jej ta fryzura pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Też myślę, ze w tych włosach wygląda lepiej :D

      Usuń
  2. Mysle, ze w takich włoskach faktycznie wygląda lepiej, nowocześniej :-) bardzo ładna panna. Gratuluję :-) Życzę zdrówka :-) I czekam na najbliższą sesje z udziałem owej panny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że sesja będzie w najbliższym czasie, ale niestety mam jeszcze trochę opory przed wynoszeniem jej z domu. :(

      Usuń
  3. Włosy włosami, ale bluzę to ona ma czadową!

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się jakby to była zupełnie
    inna peruka, nowa - choć poniekąd
    po Twoich zabiegach takową się stała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne posunięcie - coś mi mówi, że to na pewno nie jest grzeczna dziewczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam te lalki na blogach... Są tak inne od tego, co posiadam w kolekcji. Może kiedyś... Twoja bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wygląda :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji założenia nowego blog. Będę regularnie zaglądać.
    Tez chciałbym mieć całą kolekcję BJD. Mam nawet już 3 Wishlisty:)

    OdpowiedzUsuń