czwartek, 25 sierpnia 2016

Second BJD in collection

Dziś przybyła do mnie  lalka BJD - recast. Jest to już druga, żywicowa panna w mojej kolekcji ale pierwsza recastowana. Ma bardzo specyficzną nieproporcjonalną budowę ciała i mierzy sobie 30 cm wysokości. Jej zakup był spontaniczny, całkowicie nieplanowany. Sama się sobie dziwie, czemu ją przygarnęłam, przecież jest całkowicie sprzeczna z moim gustem...
Muszę jednak przyznać, że ma w sobie coś co mnie urzekło. Mam nadzieję, że szybko nadarzy się okazja by zrobić jej trochę fotografii i wrzucić na bloga abyście mogli sami ocenić. Niestety na razie nie posiada ubrań ani wiga.
To do następnego wpisu... :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję zakupu! Nawet BJD są stadne, niedługo znowu nie dasz się oprzeć kolejnej sztuce :)
    Czekamy na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz przecież wrzucić fotkę
    z aukcji - z odpowiednią info :)

    OdpowiedzUsuń