wtorek, 6 września 2016

Maybe blonde ???

Ostatnimi czasy zebrało mnie na przemyślenia...
Wiem, że od zawsze kochałam lalki i raczej nic nie wskazuje jakichś poważniejszych zmian w tym temacie. Jedyny problem w tym, że chwilami odczuwam przesyt, przez co w moim hobby nie jest już tak sielsko jak na początku. Podobnie jak inne osoby darzące sympatią lalki, na początku mojej przygody, zarzekałam się, że nigdy nie zawitają u mnie BJD a Barbie, My Scene czy inne Mattelki będą na pierwszym miejscu. Ale jak sami widzicie, dużo się zmieniło...

Obecnie mieszkają u mnie dwie żywicowe panny ale chcę by ta liczba szybko się powiększyła. Co do Barbie... Chodzi mi po głowie sprzedaż części z nich, ale ja mam wybrać które? Sprzedać prześliczne fashionistas, unikatowe fashion fever, a może filmowe Tris i Bellę? Albo zaszaleć całkowicie i pożegnać się ze scenkami, których już nie produkują? Więc sytuacja jest beznadziejna, lalek się raczej nie pozbędę a na kolejną bjd przyjdzie mi długo czekać...

Dziś na zdjęciach Lillian, w nowym zrobionym przeze mnie wigu. Cały czas doskonalę się w sztuce robienia peruk lalkowych i uszę przyznać, że coraz bardziej mnie to wciąga. Zrobię ich więcej, dużo więcej. Kolejne materiały są już w drodze z Chin a kolejne jeszcze będą zamawiane.. Może jakieś propozycje jakie wigi mogłabym jej zrobić? Potrzebuję inspiracji, jeśli ktoś mógłby mi coś doradzić byłabym wdzięczna. Może coś szalonego? 





6 komentarzy:

  1. ja kocham tęczowe motywy - widziałam peruki
    np. blond z wielokolorowymi końcówkami - ale
    mogłaby być peruka z tęczowych pasm :DDD

    z ciekawością bym ujrzała Twoją panienkę w
    rudościach - może to byłoby to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, nawet już robię wiga w podobnym odcieniu - będzie kolor czekoladowy brąz. :)

      Co do tych tęczowych, może być trudno bo pasemka to tworzywo które za nic nie złapie żadna farba. Ale może wybierzemy jakiś ładny zestaw kolorów ^^

      Usuń
  2. strasznie mi się podoba Jej bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, zrobić wiga jest trudno (kiedyś próbowałam, ale bez sukcesów). Twoja dziewczyna wygląda znakomicie! Choć pięknie jej jest w długich włosach, dla kontrastu można by spróbować przymierzyć jej krótkie :-) Choć i tak decyzja należy do Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor tego wiga - takie ciepłe tony :) Ja też zaczynałam od Basiek i przez myśl mi nie przyszło, że zawitają do mnie monterki, everki, livki i inne. a teraz mi się wydaje, że im większa różnorodność, tym ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń