niedziela, 18 września 2016

My freakness is on the loose


Dzisiejszy post dotyczy znanej lalki Harley Queen z nowej mattelowskiej serii Super Hero Girls. 
Ta przeurocza lalunia zawitała u mnie z nie lada powodu. Jej pojawienie się, było uzależnione od pewnego wydarzenia. Powiedziałam sobie - jeśli się uda lecę do sklepu po Harley, i o dziwo udało się... Byłam w szoku...  Nawet nadal jestem...
Skoro wszystkim oszalałam na dłuższą chwilę ze szczęścia, to kogóż innego mogłam kupić jak nie ją?

Ale wracając do lalki... 
Jest po prostu przecudna. Zakochałam się w niej od pierwszej chwili, gdy wypatrzyłam ją na sklepowej półce. Na zdjęciach prezentuje stylizacje które dla niej wybrałam. Wiem, że internet zaleje fala jej fotografii w pudełkowym stroju więc postanowiłam pokazać ją w stylu, w jakim sama ją widzę. 

Jej buźka jest niesamowita, dlatego zaczęłam od portretów,  zrobionych zaraz po domowym spa, po wyjęciu z pudełka. Natomiast dalsza cześć sesji jest już plenerowa.
Miłego oglądania. :) 











18 komentarzy:

  1. Świetna jest! Bardzo podoba mi się w ostatniej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! W tej kurteczce, dżinsach i butkach, na ostatnich zdjęciach, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. przez Ciebie, Kobieto, chce mi się tej laluni,
    choć byłam pewna, że kogo jak kogo, ale Jej
    to z pewnością nie zaproszę ;P

    w Twojej stylówie jest przekonywująca -
    stała się zwykłą i sympatyczną nastką -
    co wbrew pozorom nie jest oczywiste ani
    łatwe - biorąc pod uwagę Jej rodowód oraz
    warunki fizyczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Jak Cię to powieszy, to ja chcę jeszcze dwie, a może nawet trzy lalki z tej serii. :)

      Usuń
    2. nie chcę wieszania - tylko lalki mi się chce!
      oczywiście poza Harley - również i Bluszcz,
      ale waham się i nad Kocicą oraz SuperWomen ;P

      Usuń
    3. Ehh, głupi ten słownik w nowym telefonie... Cały czas robi mi takie numery...
      Miało być "pocieszy" :)

      Usuń
  4. To bardzo udana seria , też jej pożądam :) . Świetnie ją ubrałaś !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też uważam, że Mattel się postarał. :D

      Usuń
  5. Świetna sesja, boska stylizacja(lepsza od oryginalnej). Harley wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka jest śliczna, a w Twojej stylizacji jeszcze zyskuje i wywołuje we mnie chcieja. Nie mogę mieć chcieja. Dlaczego mi to robisz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A na chcieja jest tylko jedna rada - trzeba kupić :D

      Usuń
  7. Piekna :) tez mam na nie chrapke ale miejsca brak...musze jakas czystke zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pudełku do mnie nie przemawiała, ale w Twojej stylizacji jest boska!!! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcieja na nią mam wielkiego i na jeszcze dwie panny z serii buuuuu
    Strasznie mi się podobają :) są na prawde bardzo dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej lalce. Z pewnością dołączę ją do mojej listy życzeń, jednak z zakupem poczekam aż ceny trochę spadną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń